Oferty pracy 2021

Data ważności od:25-02-2021
Data ważności do:25-03-2021

Dane oferty

Typ oferty:praktyka
Stanowisko:Praktyka W Dziale Utrzymania Ruchu
Branża:Lotnicza
Zakres obowiązków:
  • udział w opracowywaniu dokumentacji związanej z pracą działu utrzymania ruchu: instrukcji bhp związanych z obowiązkami pracownika UR, instrukcji stanowiskowych dla działu UR, opracowanie magazynu części zamiennych w oparciu o analizę awaryjności maszyn,
  • uczestnictwo w usuwaniu awarii razem z pracownikami UR,
  • uczestnictwo we wdrażaniu narzędzi powiązanych z TPM: analiza awaryjność maszyn – przeprowadzenie analizy i zaproponowanie działań zapobiegawczych.
Oferujemy:
  • bezpłatną praktykę,
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży lotniczej w dziale utrzymania ruchu,
  • szkolenie wdrożeniowe i możliwość zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce,
  • miłą atmosferę pracy,
  • wsparcie kolegów i koleżanek z zespołu,
  • narzędzia pracy,
  • owocowe wtorki.
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Rzeszów

Informacje o pracodawcy

Nazwa firmy/Pracodawcy:Lisi Aerospace Creuzet Polska Sp. z o.o.
Opis firmy:LISI AEROSPACE Creuzet Polska Sp. z o.o. funkcjonuje w ramach jednego z trzech sektorów LISI GROUP – LISI AEROSPACE. LISI GROUP to światowy lider rozwiązań inżynieryjnych oraz technicznych, działa na 4 kontynentach, w 13 krajach i składa się z 44 zakładów produkcyjnych w których pracuje blisko 12 000 osób. LISI AEROSPACE jest liderem na światowym rynku branży lotniczej, zapewniającym komponenty i podzespoły o wysokich parametrach technicznych. LISI AEROSPACE Creuzet Polska Sp. z o.o. zajmuje się obróbką łopatek do silników samolotów takich jak Airbus czy Boeing. Filarami LISI AEROSPACE Creuzet Polska Sp. z o.o. są: innowacja, technika i jakość. Zapewniają one satysfakcję naszych klientów, bez których nasz ciągły rozwój nie byłby możliwy. Od 2018 r. LISI AEROSPACE Creuzet Polska Sp. z o.o. ma swoją siedzibę w Rzeszowie – na terenie Parku Naukowo-Technologicznego Rzeszów – Dworzysko.
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Rzeszów
Kod pocztowy:35-502
Adres:ul. Innowacyjna 1
Telefon:177492800
Adres email:sekretariatcp@lisi-aerospace.com

Data ważności od:25-02-2021
Data ważności do:18-03-2021

Dane oferty

Typ oferty:umowa o pracę
Stanowisko:Programista C# Unity3D
Branża:IT
Zakres obowiązków:Projektowanie i programowanie funckjonalności do aplikacji realizowanej w  środowisku Unity 3D C#
Oferujemy:Udział w szalenie interesującym, dużym projekcie o zasięgu globalnym
Stabilne zatrudnienie – projekt rozpisany na ponad 1,5 roku, a po jego zakończeniu, możliwość dołączenia do jednego z naszych zespołów, dla wszystkich osób, z którymi będzie układała się współpraca
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zarówno w biurze w Rzeszowie jak i zdalnie
Praca w zmotywowanym, innowacyjnym, pomysłowym zespole profesjonalistów w bardzo fajnej atmosferze
Atrakcyjne wynagrodzenie
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:RZESZÓW

Wymagania odnośnie kandydata

Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • umiejętność działania pod presją czasu: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • umiejętność prezentacji na forum publicznym: NIE
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
  • Kategoria A: NIE
  • Kategoria B: NIE
Inne wymagane umiejętności:Doświadczenia przynajmniej 3 lata w branży
Biegłości programowania w C# – środowisku Unity3D
Znajomości systemów kontroli wersji
Umiejętności debugowania i optymalizacji kodu
Czytelnego kodu opatrzonego komentarzami
Samodzielności i kreatywności
Doświadczenia w realizacji rozwiązań 3D z fizyką
Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji
Wymagane doświadczenie:3 (lata)

Informacje o pracodawcy

Nazwa firmy/Pracodawcy:Botmod sp. z o. o.
Opis firmy:Spółka Botmod zajmuje się tworzeniem smulatorów w oparciu o wirtualną rzeczywistość. Jej flagowym produktem jest VRSailSim – symulator jachtu morskiego.
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Dębica
Kod pocztowy:39-200
Adres:Jastrzębia, 10
Telefon:791511289
Adres email:biuro@botmod.pl

Data ważności od:23-02-2021
Data ważności do:25-03-2021

Dane oferty

Typ oferty:umowa o pracę
Stanowisko:Finance And Accounting Process Junior Specialist With French
Branża:Bankowość i usługi finansowe
Zakres obowiązków:Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.

 

What do you need to start?

•    Be willing to start your professional career in international environment
•    speak French at least on B2 level and want to use this language on a daily basis
•    be ready for new challenges

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.

What duties will help you grow as an expert?

You will work in one of the following areas:

  • Project Controlling and Project Accounting by taking care of projects on each step oh their development
  • Procurement by acquisition of products and services
  • Customer service by contacting clients and recovering funds that are past due
  • Payments by dealing with incoming and outgoing payments
Oferujemy:What development path can you choose?

You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain enough experience, you can get promoted or change your role internally choosing from various job positions in areas such as finance, project management, customer care, IT and much more.

What have we prepared for you?

Personal and professional development:
•    Introduction plan for new employees & colleagues’ support from the beginning.
•    Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
•    Flexible working hours thanks to the variety of projects: standard, late shifts, part-time, remote. Ask your recruiter about possible options.
Our famous atmosphere:
•    We don’t have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world-changing initiatives. There’s always someone happy to start a day with a cup of coffee with you – even virtually! We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!
 A lot of benefits:
•    Contract for an indefinite period from the beginning of your employment.
•    Well-being package (private medical care, additional life insurance & StayWell helpline).
•    Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
•    Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, OK System and more).
•    Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.
Who are we?

Being one of us means constant development among other great people. It’s a team who you want to spend time with. Trainings and initiatives that make you a greater expert every single day.
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation.
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram @capgeminipl or visit our Facebook profile (Capgemini Polska) to check when we organize our next Recruitment Hours. Then, you can speak directly with our recruiters via Messenger.

Kraj:Polska
Województwo:Małopolskie
Miejscowość:Kraków

Informacje o pracodawcy

Nazwa firmy/Pracodawcy:Capgemini Polska Sp. z o.o.
Opis firmy:Capgemini jest jedną z największych firm świadczących zintegrowane usługi doradcze, informatyczne i outsourcingowe. Jako pracodawca oferuje rozwój w międzynarodowym środowisku, w interdyscyplinarnych zespołach ekspertów, którzy wspólnie z klientami pracują nad biznesowymi technologicznymi rozwiązaniami wspierającymi ich działalność. Capgemini jest globalną organizacją, która zatrudnia 140 tys. pracowników w 44 krajach. W Polsce nasz zespół liczy ponad 6000 pracowników. Biura Capgemini znajdują się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Opolu i Wrocławiu.
Kraj:Polska
Województwo:Mazowieckie
Miejscowość:Warszawa
Kod pocztowy:00-807
Adres:Al. Jerozolimskie 96

Informacje o sposobie aplikacji

Sposób aplikacji:To apply send your CV to recruitmentBPO.pl@capgemini.com or via link https://jobs.capgemini.com/pl-gb/job/Krak%C3%B3w-Finance-and-Accounting-Process-Junior-Specialist-with-French-MA/571321801/?locale=en_US
Link do strony rekrutacji:https://jobs.capgemini.com/pl-gb/job/Krak%C3%B3w-Finance-and-Accounting-Process-Junior-Specialist-with-French-MA/571321801/?locale=en_US

Data ważności od:23-02-2021
Data ważności do:25-03-2021

Dane oferty

Typ oferty:umowa o pracę
Stanowisko:Credit And Collections Junior Specialist With French
Branża:Bankowość i usługi finansowe
Zakres obowiązków:Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.

 

What do you need to start?

•    be open to start international career
•    speak French at B2/C1 level and English at B2 level
We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.
What duties will help you grow as an expert?

  • Providing customer service regarding collection issues, process customer refunds, process and review account adjustments, resolve client discrepancies and short payments
  • Performing other assigned tasks and duties necessary to support clients
  • Communicating & following up effectively with sales dept regarding customer accounts on a timely basis
  • Establishing and maintaining effective and cooperative working relationships with dealers and sales
Oferujemy:What development path can you choose?

You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain enough experience, you can get promoted or change your role internally choosing from various job positions in areas such as finance, project management, customer care, IT and much more.

What have we prepared for you?

Personal and professional development:
•    Introduction plan for new employees & colleagues’ support from the beginning.
•    Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
•    Flexible working hours thanks to the variety of projects: standard, late shifts, part-time, remote. Ask your recruiter about possible options.
Our famous atmosphere:
•    We don’t have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world-changing initiatives. There’s always someone happy to start a day with a cup of coffee with you – even virtually! We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!
A lot of benefits:
•    Contract for an indefinite period from the beginning of your employment.
•    Well-being package (private medical care, additional life insurance & StayWell helpline).
•    Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
•    Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, OK System and more).
•    Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.
Who are we?

Being one of us means constant development among other great people. It’s a team who you want to spend time with. Trainings and initiatives that make you a greater expert every single day.
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation.
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram @capgeminipl or visit our Facebook profile (Capgemini Polska) to check when we organize our next Recruitment Hours. Then, you can speak directly with our recruiters via Messenger.

Kraj:Polska
Województwo:Małopolskie
Miejscowość:Kraków

Informacje o pracodawcy

Nazwa firmy/Pracodawcy:Capgemini Polska Sp. z o.o.
Opis firmy:Capgemini jest jedną z największych firm świadczących zintegrowane usługi doradcze, informatyczne i outsourcingowe. Jako pracodawca oferuje rozwój w międzynarodowym środowisku, w interdyscyplinarnych zespołach ekspertów, którzy wspólnie z klientami pracują nad biznesowymi technologicznymi rozwiązaniami wspierającymi ich działalność. Capgemini jest globalną organizacją, która zatrudnia 140 tys. pracowników w 44 krajach. W Polsce nasz zespół liczy ponad 6000 pracowników. Biura Capgemini znajdują się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Opolu i Wrocławiu.
Kraj:Polska
Województwo:Mazowieckie
Miejscowość:Warszawa
Kod pocztowy:00-807
Adres:Al. Jerozolimskie 96

Informacje o sposobie aplikacji

Sposób aplikacji:To apply send your CV to recruitmentBPO.pl@capgemini.com or via link https://jobs.capgemini.com/pl-gb/job/Krak%C3%B3w-Credit-and-Collections-Junior-Specialist-with-French-MA/571283201/?locale=en_US
Link do strony rekrutacji:https://jobs.capgemini.com/pl-gb/job/Krak%C3%B3w-Credit-and-Collections-Junior-Specialist-with-French-MA/571283201/?locale=en_US

Data ważności od:23-02-2021
Data ważności do:31-03-2021
Dane oferty
Typ oferty:umowa o pracę
Stanowisko:Pracownik Biurowy Z Biegłą Znajomością Języka Angielskiego
Branża:Edukacja
Zakres obowiązków:

Opis stanowiska:

  • zespołowa i indywidualna realizacja zadań w projektach z programu Erasmus Plus;
  • tłumaczenie dokumentów projektowych, treści edukacyjnych i tekstów informacyjnych;
  • prowadzenie działań informacyjnych i upowszechniających;
  • raportowanie postępu prac;
  • udział w spotkaniach, szkoleniach i innych wydarzeniach projektowych (W TYM DELEGACJE ZAGRANICZNE);
  • opracowywanie  dokumentacji aplikacyjnych o dofinansowanie z różnych programów strukturalnych UE, zgodnie z wytycznymi konkursów;
  • wykonywanie innych niezbędnych czynności administracyjno – biurowych.
Oferujemy:

Oferujemy:

o    stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę (PO OKRESIE PRÓBNYM);

o    wynagrodzenie, stosowne do posiadanych kwalifikacji;

o    możliwość pracy w środowisku międzynarodowym;

o    niezbędne narzędzia pracy;

o    możliwość doskonalenia swoich umiejętności oraz rozwoju osobistego wraz z rozwojem firmy;

o    możliwość realizacji opracowanych projektów w gronie profesjonalistów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@danmar-computers.com.pl

Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • umiejętność prezentacji na forum publicznym: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności:Wymagania:
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, poziom min B2 (WARUNEK KONIECZNY);
biegła znajomość pakietu Office;
wykształcenie wyższe (MINIMUM TYTUŁ LICENCJATA);
kreatywność, odpowiedzialność i samodzielność;
zdolności organizacyjne;
łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Dodatkowe umiejętnosci:Dodatkowe atuty: praktyczna wiedza na temat programów operacyjnych i zasad aplikowania o fundusze zarówno na szczeblu krajowym jak i europejskim; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w tłumaczeniu z języka angielskiego na polski oraz odwrotnie; doświadczenie w tworzeniu lub/i realizacji kampanii marketingowych; doświadczenie w tworzeniu wektorowych treści graficznych; doświadczenie w tworzeniu wizualnych treści edukacyjnych (np. filmy na YouTube, webinaria, podcasty o tematyce edukacyjnej); biegłość w obsłudze portali społecznościowych.
Wymagane doświadczenie:1 (lata)
Informacje o pracodawcy
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Rzeszów
Kod pocztowy:35-016
Adres:ul. Hoffmanowej 19
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji:Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@danmar-computers.com.pl
Link do strony rekrutacji:https://danmar-computers.com.pl/en/wydarzenia/praca-szuka-czlowieka-pracownik-biurowy-z-biegla-znajomoscia-jezyka-angielskiego/

Oferty pracy

Data ważności od:19-02-2021
Data ważnoci do:31-03-2021

Dane oferty

Typ oferty:umowa o pracę
Stanowisko:Specjalista Ds Administracji W Dziale Inwestycji
Branża:Administracja biurowa
Zakres obowiązków: Współpraca z wykonawcami, urzędami oraz innymi instytucjami na poszczególnych etapach procesu inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem prac realizowanych przez właściwe organy administracyjne, związanych z opracowaniem lub zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminach na terenie, których realizowane są inwestycje.
Oferujemy: 

  • szkolenie wdrożeniowe,
  • stabilną pracę na pełny etat,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w firmie o zasięgu międzynarodowym.
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Krosno

Wymagania odnośnie kandydata

Wymagane doświadczenie:1 (lata)

Informacje o pracodawcy

Nazwa firmy/Pracodawcy:Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Opis firmy:Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 56 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.
Kraj:Polska
Województwo:Podkarpackie
Miejscowość:Krosno
Kod pocztowy:38-400
Adres:ul. Czajkowskiego 51

Informacje o sposobie aplikacji

Sposób aplikacji:Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na a dres: kariera@merkurymarket.pl Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4)posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6)ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: inspektormerkurymarket.pl, 7)podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.