Outgoing students
– Procedura aplikacyjna
Kto może ubiegać się o wyjazd na część studiów?
Warunkiem zakwalifikowania się na wyjazd na część studiów w ramach programu Erasmus+ jest:
- Posiadania statusu studenta CONAJMNIEJ II roku studiów pierwszego stopnia;
- Średnia ocen za poprzedni semestr min 3,6;
- Dobra znajomość języka obcego, w którym student planuje podjąć studia.
– Zgłoszenie kandydatury
Aby zgłosić chęć udziału w programie ERASMUS+ należy dostarczyć do Koordynatora Programu ERASMUS+ (budynek A, biblioteka, pok.8) następujące dokumenty:
- Formularz zgłoszeniowy;
- Zaświadczenie z Dziekanatu o średniej ocenie za poprzedni semestr studiów;
- Certyfikaty językowe (jeśli Uczelnia partnerska wymaga);
- Zaświadczenia potwierdzające czynny udział w życiu Uczelni (np. zaświadczenie Opiekuna Koła Naukowego)
– Zasady oceny kandydatów
- Średnia ocen za poprzedni semestr (nie niższa 3,6)– waga 0,45
- Wyniki z egzaminu językowego (max 10pkt do uzyskania) – waga 0,4
- Zaangażowanie studenta w życie naukowe Uczelni (2pkt za każdą działalność, jednak nie więcej 10pkt) – waga 0,1
- Posiadane certyfikaty językowe (max 5pkt za każdy certyfikat, jednak nie więcej 15pkt) 0,05
– Dokumenty do pobrania
- Formularz zgłoszeniowy
- Zgoda Dziekana na wyjazd
- Dane bankowe stypendysty
- Learning Agreement for Studies
– Kontakt
Iryna Ianenko
Bud. A, pok.8 (biblioteka)
biblioteka@wsie.edu.pl
17 866 04 30 (wew.24)