marka osobista

Marka osobista

Marka osobista i sprzedaż relacyjna w biznesie coacha, trenera, freelancera – pierwsze właściwe kroki do sukcesu.

Lead spotkania

Spotkanie dedykowane jest coachom, trenerom, freelancerom, którym potrzebne jest wsparcie merytoryczne

i praktyczne odnoszące się do umiejętności sprzedaży, budowania relacji klient – ja, mówienia o pieniądzach, uświadomienia sobie, że sprzedaż to proces, w którym istotny jest początek, środek i koniec, a po zakończeniu utrzymanie satysfakcji klienta, żeby do nas wracał. Budowanie marki osobistej coacha jest istotnym elementem późniejszego procesu sprzedaży w ramach relacji coach – klient. Słynne jest powiedzenie, że nikt nie lubi, jak mu się sprzedaje, ale każdy lubi kupować. Opiera się ono na założeniu, że chcemy kupować to, co zaspokaja nasze potrzeby lub wydaje nam się potrzebne, a nie to co jest czasami faktycznie konieczne, a czego często nie dostrzegamy. Jak pokazać klientowi, że to, za co nam zapłaci, zaprocentuje mu konkretnymi korzyściami w przyszłości? Jak rozmawiać z klientem, żeby nie czuć się jak na ringu argumentów nie do przeskoczenia? Jak czuć się zwycięzcą po każdej rozmowie z przyszłym klientem, nawet jeśli odmówi? To wszystko są umiejętności, które można nabyć. Podczas spotkania porozmawiamy na temat niektórych z nich.

Słowo od prowadzącego

Każdy z nas funkcjonując w swoim środowisku, w taki czy inny sposób, uczy się wymieniać dobra na inne dobra lub na pieniądze. W czym tkwi tajemnica, że jednym przychodzi to z łatwością, a inni mają problemy z zaproponowaniem czegoś, z egzekwowaniem zapłaty, mówieniem o pieniądzach, z otrzymaniem informacji, która jest im należna? Różnimy się w sposobach podejścia do pracy, pieniędzy, tego co wypada i tego, co nie wypada. Istnieją jednak sposoby na to, żeby czuć się swobodnie w relacjach z klientami, skutecznie oferować dopiero co poznanym osobom swoje usługi i produkty. Pragniemy mieć klientów, a jednocześnie nie chcemy być handlowcami. Wszystko opiera się na zmianie sposobu myślenia przy jednoczesnym pozostaniu sobą. Odrzucamy więc to, do czego się zmuszamy i wypracowujemy metodę, która daje nam radość, w oparciu o kilka przetestowanych i skutecznych metod pracy z klientem. Podczas spotkania przyjrzymy się temu, w jaki sposób „sprzedajemy” swoje usługi, co odnosi skutek, co jest nieefektywne. Przećwiczymy wstępne założenia w rozmowie z klientem i zaplanujemy jego satysfakcję po zakończonej pracy, tak, żeby do nas wracał i nas polecał. Ze względu na to, że spotkanie jest dość krótkie, skupimy się na pracy w grupie w taki sposób, żeby każdy z nas po skończonym spotkaniu wyniósł ze sobą coś przydatnego dla siebie i swojej pracy.

Informacje o prowadzącym 

jakubowska Viola Jakubowska – mentorka marki osobistej, coach kryzysowy, trenerka rozwoju osobistego. Ukończyła m.in. Zarządzanie badaniami i rozwojem w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania, Marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej, trzystopniowy certyfikowany kurs ewaluacyjny Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego, Certyfikat eksperta Google, Coaching i coaching kryzysowy w Polskim Towarzystwie Coachingu Kryzysowego. Kursy i szkolenia wspierające terapeutycznie rozwój człowieka. Doświadczenie zbierała zarówno w instytucjach państwowych, uczelniach wyższych, jak i korporacjach. Rozwija swoją Fundację Prosta Droga Rozwoju, która ma na celu wspierać ludzi w ich spełnionej drodze przez życie i karierę zawodową. Prywatnie interesuje się uwalnianiem stresu z ciała, dietą wege/wegan, Japonią.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kategoria:Wydarzenia